woensdag 20 mei 2015

In Tua Cucina is weer open!!

Het is een tijdje geleden dat ik voor het laatst een huiskamerrestaurant organiseerde, maar aanstaande vrijdag, 29 mei, is Huiskamerrestaurant In Tua Cucina weer open!

En wat is ook al weer een huiskamerrestaurant? Een huiskamerrestaurant is geen echt restaurant, maar een manier voor een amateurkok zoals ik, om met enige regelmaat te koken voor gasten. Als gast betaal je slechts een beperkte vergoeding. Het gaat er dus niet om te verdienen aan een huiskamerrestaurant, maar om te kunnen koken en om mensen te ontmoeten. En omdat ik het leuk vind om de tafel mooi te dekken en iets moois op tafel te zetten voor mijn gasten.

Ik heb aan mijn huiskamertafel plaats voor tien (10) gasten. Je kunt je individueel opgeven of per groep. Hierdoor kan het dus voorkomen dat je naast of tegenover iemand komt te zitten die je (nog) niet kent. Deze ontmoetingen, het eten en de huiselijke sfeer vormen een deel van de charme van de avond, het andere deel wordt natuurlijk gemaakt door het eten.

In Tua Cucina kookt vrijdagavond een Italiaans vijfgangendiner voor de ongelooflijke prijs van €20,-! Een heel klein tipje van de sluier oplichten (alles onder voorbehoud!)? Wat betreft de antipasti kun je genieten van drie bereidingen van een zelfde groente. Als primo piatto  serveer ik een heerlijke zelfgemaakte  ravioli. De suppa en secondo piatto blijven nog even een geheim. Het nagerecht, de dolci, wordt naar alle waarschijnlijkheid een lekkere Italiaanse taart.

Heb je al helemaal zin gekregen, geef je dan snel op via facebook!

Vrijdagavond 29 mei begint het restaurant om 19:00 uur en duurt tot ongeveer 22:30 uur.

Opgeven kan tot dinsdag 26 mei, 9.00 uur.

Ik hoop je te mogen begroeten in In Tua Cucina!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten